fredag den 13. september 2013

Smash-forelsket vol.3

"Hvorfor var du ikke hjemme i går aftes, mor?" "Jeg var på kursus." "Hvad skulle du lære?" "At smashe (fnis)" "Altså sådan her... smask...smask?"

Nej ok... det var den før omtalte workshop i smashing... som jeg har glædet mig vildt til. Og det var både hyggeligt og inspirerende. Både Puk og Charlotte, er bare så dygtige, så det er spændende at se dem arbejde og høre dem fortælle om det.

Udover inspiration fik alle deltagere også en super lækker smashbook fra K&Compani. De har lavet en hel serie, med forskellige temaer. Jeg valgt den græs-grønne... og den er bare lækker.

Og nu vil jeg så vise noget af det jeg har lavet... og nej det var ikke det jeg lige nåede på workshoppen, jeg har sådan set leget med min bog, hver gang jeg har haft tid.

Her først mine tre mirakler
Et gammelt postkort fra min søster og et fælled minde fra vores barndom 
(jeg er sur, fordi vores ældre søster fik lov at side med lillesøster først)


 En hyldest til min ynglings drik



De sidste sider med rejsedrømme, er samtidig et dreamboard... som ved at tale til min højre hjernehalvdel, skal sikre mig og familien en ferie til Californien....

4 kommentarer:

  1. Åh, hvor er du heldig at have været på kursus og at du har fået lavet SÅ fin en bog. Det vil jeg helt sikkert også til at gøre. Det er jo en fantastisk måde at udtrykke sig kreativt på!

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er så fantastisk! Og man kan bruge det på flere måder, f.eks til at fastholde minder, mål, værdier... jamen altså. Glæd dig til du kommer i gang.

      Slet
  2. Det var rigtig hyggelig at møde dig forleden aften :) Hvor ser det godt ud det du har fået lavet i din bog, det tager længere tid at lave disse bøger end man lige tror ved første øjekast.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var rigtig hyggeligt, ja. Og tak, jeg kan slet ikke stoppe igen. Glæder mig til at se dit.

      Slet

Mange tak for din kommentar