tirsdag den 10. september 2013

Smash-forelsket vol.2

Jeg fandt ud af hvad jeg kunne bruge som omslag på min Smash book, nemlig omslaget fra det gode gamle "lademands rejseleksikon", hvor jeg allerede har brugt kortene til dette projekt. 


Jeg klippede at stykke tapet ud, krøllede det godt sammen og limede det på omslaget med bagsiden ud af.

 Jeg fik også lavet en fiks lille lukke-anordning med nogle bånd stumper.


Derefter limede jeg bogsiderne ind i omslaget (hvilket jeg ikke fik taget billeder af, fordi jeg blev for ivrig.) Nu ser bogen således ud uden på.
Jeg kan ikke helt afgøre om det er for overdrevet, men jeg er simpelt så stolt af dette projekt, at jeg gerne vil vise det hele frem, så hvis du har lyst er der her en lille video, hvor jeg bladre bogen igennem.


Jeg må advare om at det nok ikke er det sidste jeg har vist om Smash books her på bloggen :-)

7 kommentarer:

  1. Signe du har simpelthen gjort mig så nysgerrig på Smash-booking, at jeg igår aftes tilmeldte mig workshoppen. Jeg havde læst om det hos Puk, men tænkte det nok ikke lige kunne passe ind i hverdagen. Men dit indlæg igår gav mig lige et los bag i ;) Hvor ser din Smash book godt ud, det tiltaler mig at der ingen regler er for Smash-booking det er op til den enkel hvordan udtrykket skal være :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Nej hvor hyggeligt... både at jeg kunne smitte dig med interessen, men især at du skal med til Roskilde. Det bliver da sjovt at mødes in real :-)

      Slet
    2. Ja det bliver rigtig sjovt at mødes in real :)

      Slet
  2. Waaaaaaaaaaaaaaaauw!!! Er også SMASH-forelsket. Sikke dog en smuk, smuk, smuk bog af helt egen produktion!

    Er selv sådan en, der køber store, gamle bøger i genbrugsbutikkerne, fordi de har et smukt omslag - og nu ved jeg endelig, hvad jeg skal proppe indeni.

    Kærlig hilsen Susanne

    SvarSlet
    Svar
    1. Ihh tak for rosen.
      Og du har helt ret, det kan også blive et genbrugs-projekt.
      Signe

      Slet
  3. Hvor er den flot, din smash-book, Signe. Håber du tager den med til blogtræffet den 16/11, så vi kan se den "live". *SMIL* fra Lisbet

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak. Ja naturligvis tager jeg mit smash-stash og dermed også min bog med ud til dig. Kan slet ikke lade være
      <3 Signe

      Slet

Mange tak for din kommentar