tirsdag den 19. marts 2013

Se hvor de lyser # 2


Så blev jeg færdig med mit projekt forårsblomster til brug i den rytmiske legestur. Jeg havde troet at der kun skulle være hvide blomster, men da jeg midt i sidste uge løb tør for garn og besøgte min garn-pusher få at købe mere, viste det sig at hun ikke havde mere tykt hvidt bomuldsgarn. Hun havde derimod både forårs-gult og forårs-grønt, så blomsterne fik rigtig erantis og vintergækfarver. I dag blev hele bunken så afprøvet af børnene i legestuen og jeg tror de blev godkendt. Mange af blomsterne var i alle tilfælde godt gennemtyggede af små babygummer :-)

6 kommentarer:

  1. Det var da superheldigt, at du løb tør for den hvide, for det ser ualmindelig fint ud med alle farverne. Hvad skal de bues til i legestuen?

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det var virkelig heldigt :-)
      Vi brugte dem i dag, hvor legestuen havde besøg af vores organist. Som et af indslagene i rytmikken sang de voksne salmen "længe har vinteren hærget", imens fandt de største børn (dem over 1 år) blomsterne rundt omkring i kirken og de små børn fik lov at pille og gnave i hver deres blomst. Det fungerede rigtig fint.

      Slet
  2. Hvor er de bare fine Signe, hvor er du god! Kunne godt bruge sådan en håndfuld, som ikke bærer præg af fejl og freestyle, som mine hæklerier tenderer til:0) Kh. Louise

    SvarSlet
    Svar
    1. Ihh tak. De var super simple... men det kan jeg jo sagtens sige.

      Slet
  3. Kommer helt i forårs humør af dine fine blomster :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak... Ja farver gør noget godt ved humøret

      Slet

Mange tak for din kommentar