tirsdag den 12. marts 2013

Heldige mig...

Se engang hvad jeg har vundet.


Jeg har længe været lidt små-forelsket i Heidis fine dukker, men jeg har holdt mig i skindet, da jeg jo ikke har en lille pige, jeg kunne købe en til. Og tænk engang, så var jeg så heldig at vinde denne skønhed i Heidis giveaway.

(Og til jer der tænker jamen du har de en dreng! Han kunne vel godt bruge en dukke! Så vil jeg bare sige at Johannes da veldig gerne ville hjælpe med at åbne pakken, men da han så hvad det var, løb han hurtigt ind til sine traktorer og tog igen. Så jeg for nok lov til at lege med dukke helt selv) 


4 kommentarer:

  1. Din heldige kartoffel...!

    Hi hi hvad er det dog med de drenge? ? Nu prøver vi at gøre dem til moderne drenge, men de gider kun bilerne. ..! ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja og TRATÅR, TRATÅR. (Altså Traktor, hvis du skulle være i tvivl)

      Slet
  2. Jeg synes, det er helt iorden, hvis du har hende for dig selv. Man kan vel altid finde en lille pige frem indeni- ellers er hun jo bare sød til at have siddende:-) Knus Heidi

    SvarSlet
    Svar
    1. Du kan tro det også passer mig helt fint at dukken er min alene. Får helt lyst til at give hende navn...

      Slet

Mange tak for din kommentar