fredag den 31. august 2012

En fugel i hånden...

Jeg har sagt det før. Kreativitet er for mig en kilde til glæde. 
Efter et par virkelig lange dage på mit arbejde, har jeg haft en velfortjent fridag i dag. Nogle gange kan det næsten stresse mig med en sådan fridag, for hvordan får jeg nu mest ud af den? Det er meget jeg gerne vil nå og lige så meget jeg måske bør nå. I dag var jeg egoistisk. Først en lang formiddagslur og så tid til at nørkle med papir, saks og lim. Jeg er godt tilfreds med resultatet, men hvad skal jeg bruge den til? Nogen ideer?

2 kommentarer:

  1. Den kan jeg rigtig godt lide - fint udtryk.
    Jeg ville hænge den sammen med mit navneskilt i ruden på døren til mit værksted:)

    SvarSlet
  2. Hmm ja... har ikke nogen rude i min dør, men ideen er god. Tak for den og at du vil følge mig.

    SvarSlet

Mange tak for din kommentar